Pssszt! Titkos Egyéni Célközönség létrehozás a Facebook hirdetés kezelőben.

Titkos Fb

Ma szeretnék megmutatni nektek, egy olyan hatékony eszközt amit én még itthon senkinél nem láttam leírva, pedig sokkal jobb eredményt lehet elérni vele mint a hagyományos hasonmás célközönség létrehozással.

Ezzel a hasonló közönség célzással megvan a lehetősége arra, hogy megduplázd a hirdetési kiadások megtérülését. Ez nem egy kattintásvadász cikk mi valóban 2x jobb eredményt értünk el ezzel a lehetőséggel.

Kezdhetjük…. FIGYELJ ez egy gyakorlatias cikk lesz nem feltétlenül kezdőknek.

1. lépés

Húzd fel az egeret Facebook üzleti menedzser részhez, majd kattintson a bal felső fülre az üzleti panel megnyitásához. Ezután kattints az elemzési adatok menüre.

2. lépés

Válassza ki azt a pixelt, amelyből létre szeretnéd hozni a célközönséget.

3. lépés

Ezután kattints az ‘AKTÍVÁLÁS’ elemre, majd válaszd a percentilisek a legördülő menüből.

4. lépés

Most vidd az egeret a 80% -os jel fölé.

Mivel a Pareto elv szerint a hatások 80% -a az okok 20% -ából származik – vagy e-kereskedelem esetén a bevétel 80% -a az ügyfelek 20% -ából származik.

Ami rendkívül jó ebben a grafikonban az, hogy nemcsak 20% -ot meghaladó közönséget tudsz létrehozni, hanem a legnépszerűbb 15% -ot, 10% -ot és top 5% -ot stb.

5. lépés

Rendben, tehát most, megkaptad az 20% -át az oldallátogatóknak, itt az ideje továbblépni és létrehozni az egyedi közönséget.

Ha megnézd felül van egy lila gomb. Mellett látnod kell egy lehetőséget a szűrő létrehozására.

Állítsd a szűrőt „Szűrés olyan emberek alapján, akik legalább egy alkalommal megtekintették az oldalt” . És legalább egyszer vásároltak.

Így ezekből megkapod a felső 20 %-ot.

6. lépés

Miután beállította a szűrőt, ideje létrehozni az egyedi közönséget. Vidd az egérmutatót a lila gomb melletti kis legördülő nyíl fölé. Ezután kattints az „Egyéni közönség létrehozása” elemre. Ennek elő kellene hoznia egy kis dobozt.

Nevezd el a közönséget „A legnépszerűbb 20% a vásárlóknak”.

Ezután állítsd be a hirdetési fiókot arra a fiókra, amely alatt az egyéni közönséget szeretnéd létrehozni. A szűrőnél válaszd a “jelenlegi szűrő használata” lehetőséget.

Állítsd az ütemtervet az elmúlt 90 napra. majd kattints az ‘Egyéni közönség létrehozása’ elemre.

Voálá! Éppen most készítettél egy titkos egyedi közönséget.

Most ezt az egyéni közönséget nagyon hasonló közönséggé kell alakítani, hogy felhasználhasd azt a potenciális ügyfelek megcélzására.

7. lépés

Nyisd meg a közönségek fület, és keresd meg az eszköz könyvtárat. Ezután jelöld be az éppen létrehozott egyéni közönség melletti jelölőnégyzetet, kattints a hárompontos legördülő menüre, és válaszd az „Új hasonmás közönség létrehozását” lehetőséget.

8. lépés

Válaszd ki azokat az országokat, amelyekben meg szeretnéd csinálni a megjelenést, és a csúszkával add meg a megjelenéshez hasonló közönségtartományt (0-10%). Ebben a példában a 3% -ot választottuk – de kiválaszthatsz olyan méretet, amely a költségvetéshez legjobban megfelel. Miután mindent kiválasztottál, kattints a „Közönség létrehozása” elemre.

Most csinálta az első titkos megjelenését!

Az új, hasonmás közönségnél azt javasoljuk, hogy külön kampányt indíts rá a webáruházadban. konverziós célzással , és hagyd néhány napig menni a kampányt a kiértékelés előtt.

Nyugodtan próbálj más hasonló közönségeket létrehozni még. Mondjuk a kosárba tevők vagy bizonyos érték felett vásárlókról. Tesztelj minél többet.

Ehhez csak annyit kell tenned, hogy más szűrési feltételekkel mented el a közönséget. Figyelj arra, hogy csak akkor van ennek igazán értelme, ha a pixel már megfelelő mennyiségű adattal rendelkezik.

Összegzés és következtetés

Sok szerencsét és próbáld ki az új titkos megjelenéseidet! Reméljük, hogy ez hasznos volt. Ha szeretnéd, hogy a Facebook hirdetéseidben segítsünk neked, akkor katt ide.

Share on facebook
Facebook
Share on google
Google+
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on pinterest
Pinterest
Stób Attila

Stób Attila

2011 óta foglalkozom e-kereskedelemmel imádok ilyen üzleteket építeni és marketingezni. Nem csak osztjuk az észt hanem amit írunk csináljuk is.

Vélemény, hozzászólás?

Close Menu
×
×

Cart